preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vugrovec - Kašina

Login
Kontakti

Ivana Mažuranića 43

10362 KAŠINA

Tel.: 01/2055 - 035

E-mail: ured@os-vugrovec-kasina.skole.hr

Školski list Zmajček

 

Raspored zvona

MŠ Kašina, PŠ Prekvršje i PŠ Planina Donja

 

UJUTRO

POPODNE

1.

7.45-8.25

13.45-14.25

2.

8.30-9.10

14.30-15.10

3.

9.20-10.00

15.20-16.00

4.

10.10-10.50

16.10-16.50

5.

10.55-11.35

16.55-17.35

6.

11.40-12.20

17.40-18.20

7.

12.25-13.05

18.25- 19.05

PŠ Vugrovec/ Iver

 

UJUTRO

 

POPODNE

1.

8.00-8.40

1.

13.45-14.25

2.

8.45-9.25

2.

14.30-15.10

3.

9.40-10.20

3.

15.25-16.05

4.

10.35-11.15

4.

16.10-16.50

5.

11.20-12.00

5.

16.55-17.35

6.

12.05-12.45

6.

17.40-18.20

7. 12.50-13.30 7.  18.25-19.05

 

Eko škola

Dabar

I mi smo e-škola

e-Dnevnik

Pratite nas...

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2009.

Ukupno: 484113
Ovaj mjesec: 1
Ovaj tjedan: 1327
Danas: 1
Tražilica
Obrazovanje

 

 

Sigurnost na internetu

Red Button

Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

Stručni skupovi

Poveznice

Čitamo mi, u obitelji svi

                                                      

 

 

ČITAMO MI,

U OBITELJI SVI

 

 

Zadnjih nekoliko godina školske se knjižnice u sve slabije financiraju iz državnog proračuna pa velik dio njih nema nikakve redovite izvore financiranja na temelju kojih bi se mogla voditi nabavna politika u skladu s potrebama korisnika i nastave. Ako se i dobiju sredstva, traži se da se kupuju samo lektirni naslovi, a funkcija školske knjižnice nije samo posuđivati lektire, već i ponuditi literaturu za sve nastavne predmete, ali i literaturu za čitanje u slobodno vrijeme.

Zato je Hrvatska mreža školskih knjižničara pokrenula projekt „Čitamo mi, u obitelji svi“. Radi se o nacionalnom projektu poticanja čitanja kod učenika 3. razreda osnovnih škola u Republici Hrvatskoj u krugu obitelji. Voditeljica na nacionalnoj razini je prof. Dejana Kurtović, knjižničarka u IV. OŠ Bjelovar.

U našoj školi projekt se provodi tri godine. U prve dvije godine uključilo se više od stotinu učenika, odnosno obitelji, a ove će se godine uključiti još trideset i šest.

 

Prošle su školske godine ruksake u svoje obitelji prvi ponijeli Petar Babić iz 3. a, Ema Combaj iz 3. b i Sara Dmitrović iz 3. c

 

Ciljevi projekta:

Nadležnima i javnosti ukazati na važnost i nenadomjestivu ulogu školske knjižnice kao mjesta poticanja razvitka tehnike čitanja, kompetencije ključne za razvoj svih ostalih pismenosti, osposobljenosti za učenje (učiti kako učiti) i cjeloživotno učenje.

Poticati čitanje u slobodno vrijeme.

 

Nabaviti knjige za školsku knjižnicu.

 

Razvijati svijest o očuvanju zajedničke imovine.

 

 

 

Vrijeme provedbe čitanja u obitelji:

od siječnja 2016. do lipnja 2017.

 

 

Sudionici projekta u našoj školi:

zainteresirani učenici 3. razreda, članovi njihovih obitelji, učiteljice Ana Šarec i Vesna Jošić, učitelj Vlado Kašnar te školska knjižničarka Katarina Jukić

 

 

Način provedbe:

1. Za provedbu projekta nabavljen je ruksak s osam knjiga koji se posuđuje učeniku na pet dana: preuzima se u petak, a vraća u srijedu. Roditelji učenika upoznati su s projektom i potpisali su pismenu suglasnost za sudjelovanje.

2. Svi članovi obitelji svaki dan barem 15 minuta zajedno čitaju, listaju i komentiraju knjige iz ruksaka. Čitaju kako im odgovara: svatko čita svoju knjigu ili jedan član čita drugima. Dovoljno je da se iz svake knjige pročita barem dio jer nije cilj pročitati knjigu u cijelosti, već se u obitelji zabavljati i družiti uz čitanje knjiga.

3. Bitno je razgovarati o pročitanom. Svatko ima svoj ukus pa, ako se nekome možda ne svidi neka knjiga, trebalo bi ipak nastojati pronaći nešto pohvalno u njoj (lijepu misao, ilustracije...), a ne ju kritizirati. Svaka kritika knjiga odbija djecu od čitanja, a cilj ovog projekta je poticati čitanje.

4. U ruksaku je i Knjiga dojmova. Važno je ispuniti svoju stranicu u njoj prema navedenom predlošku: napisati par rečenica ili dodati crtež, fotografije, ukrasiti ju na neki poseban način.

5. Knjige u ruksaku su nove i treba ih čuvati kako bi i drugi koji će ih koristiti u projektu, ali i oni koji će nakon završetka projekta posuditi u školskoj knjižnici, mogli uživali u čitanju. Svatko ima pravo čitati iz nepošaranih i neoznačavanih knjiga.

Jedan od ciljeva ovog projekta je i razvijanje svijesti o potrebi čuvanja zajedničke imovine, odnosno razvijanje svijesti da se prema knjigama koje posuđujemo ne ophodimo kao prema radnim udžbenicima.

6. Nakon vraćanja ruksaka, knjige se pregledavaju, a učenik na prvom satu Hrvatskog jezika kratko izlaže kako se u njegovoj obitelji provodilo vrijeme uz knjige iz ruksaka.

7. Na kraju projekta učenici i roditelji ispunjavaju ankete.

 

 

Više informacija na:

www.knjiznicari.hr/ruksak

 

preskoči na navigaciju