preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vugrovec - Kašina

Login
Kontakti

Ivana Mažuranića 43

10362 Kašina

Tel.: 01/2055 - 035

E-mail: ured@os-vugrovec-kasina.skole.hr

Raspored zvona

MŠ Kašina

 

UJUTRO

POPODNE

1.

7.45 - 8.30

13.45 - 14.30

2.

8.35 - 9.20

14.40 - 15.25

3.

9.30 - 10.15

15.35 - 16.20

4.

10.25 - 11.10

16.25 - 17.10

5.

11.15 - 12.00

17.15 - 18.00

6.

12.05 - 12.50

18.05 - 18.50

7.

12.55 - 13.40

 

PŠ Vugrovec, Prekvršje, Planina

 

VUGROVEC

PREKVRŠJE

PLANINA

1.

7.45 - 8.30

7.45 - 8.30

2.

8.40 - 9.25

8.35 - 9.20

3.

9.35 - 10.20

9.35 - 10.20

4.

10.30 - 11.15

10.25 - 11.10

5.

11.20 - 12.05

11.15 - 12.00

6.

12.10 - 12.55

 
7. 13.00 - 13.45

 

Školski list Zmajček

 

Školski projekti

eTwinning škola

Eko škola

e-Škola

e-Dnevnik

Pratite nas...

Dabar

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2009.

Ukupno: 605409
Ovaj mjesec: 1622
Ovaj tjedan: 161
Danas: 26
Tražilica
Virtualna škola

Obrazovanje

Sigurno na internetu

Red Button

Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

Stručni skupovi

Ostalo

 

VIKENDOM U SPORTSKE DVORANE

Gradski ured za obrazovanje, kulturu i sport je zbog poboljšanja standarda učenika osnovnih škola u rujnu 2007. godine započeo s provedbom programa izvannastavnih sportskih aktivnosti pod imenom „VIKENDOM U SPORTSKE DVORANE“. Otvaranjem školskih sportskih dvorana stvoreni su uvjeti za bavljenje sportskom aktivnošću velikom broju učenika, posebice onima koji nisu obuhvaćeni selekcioniranjem u klubovima .

Ovaj neosporno značajan i pedagoški opravdan program ima za cilj stvaranje navike bavljenja nekom sportskom aktivnošću više puta tjedno kroz zdravstveno, socijalno i psihološki usmjerenu aktivnost, a radi podizanja kvalitete života te prevenciju svih oblika neprihvatljivog ponašanja.

U današnje vrijeme mnoge dječje aktivnosti potiču na sedentarni način života – vrijeme provedeno na nastavi, pisanje zadaća i učenje te zabava na računalu. Zbog ubrzanog ritma, pretjeranog sjedenja i stresa narušava se kvaliteta života kroz pojavu oboljenja sustava za kretanje, metabolizma te srčano žilnog sustava.

            Razdoblje od 6. do 14. godine života vrijeme je najintenzivnijeg razvoja te je izuzetno važno stvaranje navike i prepoznavanja potrebe za fizičkom aktivnošću čime se u široj perspektivi gradi zdravije društvo. Znanstveno je dokazano da redovito bavljenje nekom tjelesnom aktivnošću dovodi do boljeg raspoloženja, bolje prilagodbe okolini, većeg samopouzdanja, boljih intelektualnih sposobnosti te snalaženja u prostoru i životu općenito. Također, vježbanjem i poboljšanjem kondicije ili u svladavanju novih motoričkih vještina, razvijaju se osjećaji kompetentnosti i osobne vrijednosti.

U program je uključeno 49 osnovnih škola Grada Zagreba i oko 10.000 učenika, a interes se kreće između 30 – 60 % učenika pojedine škole. Zaposleno je 49 stručnih voditelja, koji su po zvanju profesori kineziologije odnosno profesori fizičke kulture.

Sportske aktivnosti, u potpunosti besplatne za učenike, održavaju se subotom i tijekom radnog tjedna u poslijepodnevnim satima i među-smjenama, a njihovi sadržaji su prilagođeni interesima učenika te prostornim kapacitetima i slobodnim terminima u dvorani. Škole u programu „Vikendom u sportske dvorane“ podijeljene su u 6 punktova od kojih svaki broji 8-9 škola. 

Tijekom nastavne godine održavaju se turniri-sportski susreti učenika u devet sportskih disciplina, koje su prilagođene uzrastu i spolu polaznika. Turniri se organiziraju svake posljednje subote u mjesecu. U provedbi sportskih susreta naglasak je na druženju i rekreaciji, a rezultat nije u prvom planu. Time su smanjeni negativni doživljaji učenika zbog slabijih rezultata, jer ne mogu svi biti pobjednici.

Nastojanje je Grada, kroz ovaj program, otvoriti sve školske sportske dvorane u Gradu Zagrebu za kvalitetno organizirano slobodno vrijeme učenika u blizini doma, čime se potiče socijalna kohezija svih učenika u pojedinoj školi, izgradnja sportskog duha škole, a time i revitalizacija naselja i povećan osjećaj identiteta zajednice.

preskoči na navigaciju