Opća funkcija učenja je prilagodba okolini radi preživljavanja, zbog čega u našem programu važno mjesto zauzima domaćinstvo.
Domaćinstvo je izvannastavna aktivnost za koju je potrebno puno pripreme i strpljenja, jednako kao i materijala. Bez obzira na izazove, svaki se napor isplati jer vrećica puna materijala kod učenika izmamljuje osmijeh, a kod učiteljice neizmjeran osjećaj ispunjenosti.
Tijekom dvije školske godine uvjerila sam se da moji đaci uživaju u svakom nastavnom satu. Učenici kroz igru uče jednostavne, ali bitne stvari koje će im u životu svakako trebati. Kada dođe vrijeme za domaćinstvo, učenicima ništa nije teško! Do sada su usvojili postavljanje pribora za jelo, a znamo i kako se pravilno peru ruke. Kako bismo pomogli gladnim pticama zimi, odlučili smo reciklirajući boce, izraditi hranilice, a na otvorenom smo također radili u školskome cvjetnjaku. Nedvojbeno je učenicima ipak bilo najzanimljivije izrađivanje svijeća i pripremanje jela kao što su palačinke, štrudle i pizza pužići, pretpostavljam jer je nakon rada došlo vrijeme i za degustaciju. Sve što su naši učenici izradili na domaćinstvu prodaje se na božićnoj priredbi, čime potičemo i razvijanje poduzetničkoga duha, iako naš primarni cilj nije proizvod koji je nastao tijekom aktivnosti, nego razvitak potencijala svakog djeteta.
Dorotea Baričević, učiteljica 3.b razreda